Back to Top

Rosamarkt

St. Rosamarkt Sibbe

Zondag 20 juli 2025

Organisatie: Stichting Samenwerkende Verenigingen Sibbe – IJzeren (SSVSIJ)

De organisatie van de Rosamarkt 2024 kijkt tevreden terug op een geslaagd evenement.

We hebben wederom veel geleerd uit eigen waarnemingen, ervaringen en input van deelnemers en bezoekers. Het kan uiteraard altijd beter.

Heeft u als deelnemer van de Rosamarkt 2024 nog suggesties ter verbetering, stuur deze feedback dan per mail naar rosamarkt@sibbe-ijzeren.nl

 

De Rosamarkt is ooit begonnen onder het motto “voor elck wat wils” waarbij de nadruk lag op antiek, curiosa en gebruikte producten. Voor de editie van 2025 willen wij dit, evenals in 2024, uitbreiden met kunst en streekproducten.

Deelname aan de Rosamarkt van 2025 is alleen maar mogelijk indien uw handelswaar uit deze producten bestaat.

Voor deelnemers die tot 2019 (onder de organisatie van TTV Sibbe-MC) met andere producten hebben deelgenomen (o.a. verkoop tassen, sportartikelen etc.) en bij ons bekend zijn, geldt een uitzondering en kunnen aan de Rosamarkt 2025 deelnemen.

Deelnemers met eet- en drinkwaar zijn van harte welkom. Uiteraard zal hierbij een selectie plaatsvinden om te voorkomen dat teveel deelnemers dezelfde producten gaan aanbieden.

 

Inschrijven en betalen van de standplaats(en).

  • De inschrijvingsprocedure is met ingang van 2025 gewijzigd. Dit gaat nu digitaal.

Via onderstaand link kunt u zich aanmelden waarna u een bevestiging van inschrijvingen, een inschrijfnummer en het verschuldigde bedrag ontvangt.

Het inschrijfnummer dient u bij betaling en elke correspondentie met de organisatie te vermelden;

  • Een uitzondering betreft de deelname met etens- en drinkwaren en bij de keuze voor anders dan specifiek genoemde producten. Deelname met de producten zal eerst door de organisatie worden beoordeeld;
  • Na ontvangst van de bevestiging van inschrijving en inschrijvingsnummer dient binnen 2 weken het verschuldigde bedrag te zijn overgemaakt op bijgaand rekeningnummer;
  • Bij (tussentijdse) annulering vindt geen restitutie van het inschrijfgeld plaats;
  • contante betalingen zijn niet mogelijk.

Samengevat: Inschrijving en betaling zijn bindend en hiermee bent u gegarandeerd van een standplaats.

 

Inschrijven

Digitaal via de volgende link: https://forms.gle/3K3xdbEmLc63hDy76

 

Om teleurstelling te voorkomen en u een standplaats op de Rosamarkt 2025 te garanderen, verzoeken wij u om z.s.m. te reageren. VOL = VOL.

Kosten standplaats:

Voor 1 kraam zonder dekzeil betaalt u                      € 32,50

Voor een tweede en volgende kraam betaalt u         € 28, –

Een standplaats zonder kraam kost                          € 22,50 per kraamlengte van 4 meter.

Indien u dekzeilen wenst te huren dan kost dat        € 10, – per stuk. U moet                                                                                            dit duidelijk op bijgaand                                                                                            inschrijfformulier aangeven.

Betalingsgegevens:

Bankrelatie: Stichting Samenwerkende Verenigingen Sibbe – IJzeren

Rabobank, rekeningnummer NL55RABO 0180731696 o.v.v. Rosamarkt 2025

Reglement 44ste St. Rosamarkt op zondag 20 juli 2025 te Sibbe

  1. Inschrijven voor de markt kan alleen digitaal via de eerder genoemde link.
  2. Het verschuldigde inschrijfgeld moet uiterlijk binnen 2 weken na inschrijving zijn bijgeschreven op bankrekeningnummer NL55RABO 0180731696n.v. Stichting Samenwerkende Verenigingen Sibbe – IJzeren o.v.v. Rosamarkt 2025 o.v.v. uw inschrijfnummer en naam waarmee u heeft ingeschreven
  3. Contante betaling tijdens de markt is niet mogelijk.
  4. De snelle inschrijver met betaling heeft de voorkeur en VOL =VOL.
  5. Om de kwaliteit van de markt te waarborgen, is deelname alleen mogelijk indien de handelswaar bestaat uit antiek, curiosa, gebruikte producten, streekproducten en kunst.
  6. De organisatie zal u na inschrijving en betaling duidelijk aangeven welke plek aan u is toebedeeld en rond welk tijdstip u aanwezig moet zijn om de opbouw van de markt zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.
  7. De standplaatsen worden door de organisatie toegewezen.
  8. Het inrichten van de kraam kan vanaf 07.00 uur.
  9. De markt start om 09.00 uur eindigt om 17.00 uur en het is niet toegestaan de markt voor 17.00 uur te verlaten.
  10. Als deelnemer krijgt u een gratis parkeerkaart om te parkeren op een van de parkeerweides in de directe nabijheid van de markt. Auto’s in het marktgebied zijn na 09.00 uur niet toegestaan!
  11. De organisatie is niet aansprakelijk voor schade, diefstal, molest en andere gebreken welke niet gedekt worden door de aansprakelijkheidsverzekering (WA) van de vereniging.
  12. In alle gevallen waarin dit reglement niet voorziet beslist de organisatie.

 

Let op!

Wij leggen uw gegevens vast in een digitaal systeem. Door in te schrijven gaat u hiermee akkoord.

Wij hopen U natuurlijk weer op onze markt te mogen begroeten.

De marktcommissie Stichting Samenwerkende Verenigingen Sibbe – IJzeren.